Im home! Spanien var bäst!



Tja, nu är jag hemma igen! Men alltså, jag sitter & koller på lite videos och så hittade jag den här!
Man ser först Alice och sen lite senare i filmen ser man min & rebeckas sverige flagga OCH Jossan
och essis ben som vi var med hela resan. Haha, det är coolt om något. Jaja, hur som helst, i slutet
får man se lite av konserten i dortmund. Fy fan vilken känsla! Och just det, imorgon åker jag
till Danmark, så jag kommer inte vara inne på hela nästa vecka heller! Så ni får ha det så bra. puss
Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah, jag borjade grata da! Orka att jag har blivit sentimental pga TH ;)

2008-07-20 @ 20:05:19
Postat av: Cici

hotel königshof tror jag det hette :) låg nära stationen!

2008-07-27 @ 20:22:30
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Cici

:) höööögt upp! typ femte våningen tror jag..? ni då?

2008-07-28 @ 17:09:55
URL: http://cicii.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback