Grattis farmor!

Bilddagboken har damp just nu, så jag sitter inne och kollar på Myspace. Dessutom pratar jag med jonas i telefon, snart ska jag till farmor för att hon fyller år. Grattis! :* Idag var det skola och jag försov mig -.- så jag hann aldrig komma till svenskan :O usch! .. + att jag hade sett fram emot att vara i chockladrummet idag, men så blev det ju inte eftersom att Kjell skulle på nått möte så vi fick sluta två timmar tidigare :/.

Igår var jag med Jonas, Bella och Marcus. Det var rätt mysigt, vi var först inne i stan för att Marcus lillebror skulle köpa jeans sen gick vi till donken och så svullade alla utom Bella för att hon har fått för sig att man blir tjock av det. Eller okej, som hon säger .. Att hon blir "tjockare" , jo tjenare liksom! Men aa, jag saknar Rebecka .. Om bara några dagar åker hon till Frankrike och är där i en månad! Hur fan ska klara av det?! Jag kommer dö, helt klart. Nu ska jag duscha, sen ska jag åka till farmor och kankse plugga lite svenska och engelska innan.

(Bilder från igår, kommer snart!)

Puss /I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback