Uppdatering

Som vanligt, så blir det ett uppehåll på några dagar innan jag uppdaterar i bloggen. Och jag ska verkligen försöka bättra mig. Dessutom har jag börjat sätta lite "mål" som jag hoppas ska lyckats klara av tills sommaren. Vad tycker ni om dom?

1. börja gå till skolan nästan varje dag.
okej, dagarna jag börjar tidigt, (måndag-tisdag)
ät undantag. då varken hinner jag eller orkar! ..

2. sluta äta så mycket skräpmat.
ja okej, dom som känner mig vet att jag slänger
i mig massa onödigheter, hah. mc donalds ganska
ofta, chips (typ varje dag ..) godis, och massa annat.
även fast det inte visar sig på kroppen nu, kankse det
gör det sen, om några år. och det vill jag inte vara med om!

3. få bättre kondition
haha, det känns som om jag aldrig kommer lyckas med
den här punkten. men försöka duger, aight!?! hah ..
jag har bestämmt mig för att när jag har tid & kan, ska
jag gå ut på promenad (snabbt tempo till & börja med).
och när jag känner att jag har fått upp kondisen liite, ska
jag börja jogga >:DD

4. inte bry mig så mkt om vad andra tycker
detta kan bli jävligt svårt ._. men det är fan ett måste.
det är inte bra för någon att tänka vad andra ska tycka
om jag har en viss tröja, eller testar en ny sminkning osv.
nej, det måste det bli ändring på! ..
Kommentarer
Postat av: Carro

good luck ;)

2008-02-21 @ 12:50:41
URL: http://ciwi.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, tack!! Det kan behövas känner jag.. ;)

2008-02-22 @ 09:28:07
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback