TKF! :*

Är hos Hanna och Emma nu, det var jättelänge sen vi träffades .. Så det är kul att vara här. Vi kollade på melodifestivalen förut och hahaha .. "Kebabpizza", det måste vara ett skämt!! hahah. Och dessutom, såg ni när carola  och han, andreas (?) gick vidare till andra chansen? haha, Carola såg helt chockad ut, hon var väll säkert tvärsäker på att gå vidare till final. Imorgon ska vi upp klockan tio och kolla på när Blondinbella och StinaLee ska vara med på nyhetsmorgon i tv4. Hahaha! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, bidler kommer senare. Antagligen på min bilddagbok, men jag kan ladda upp några här om jag orkar!

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback