hahaha.

Den här är säkert fejk, men ändå. Så klockrent!!

Bill och Tom skulle precis checka ut från hotellet och fick en räkning på över 5000 när dom hade varit där en natt
- Jag kan förklara räkningen, sa hotellportiern. Det är 2000 kronor för hotellrummet och 3000 kronor för maten.
- Va fan, utbrast Tom, vi har ju inte ens rört maten. Vi har varit på hotellrummet hela tiden.
- Kanske det, sa portiern snorkigt, men maten fanns där om ni hade varit intresserad.
- Då kan jag presentera en räkning till er på 5000 kronor för att ni har haft sex med min bror!
- Vad menar ni! utbrast portiern. Jag har inte rört er bror!
- Nä, sa Tom surt, men han fanns där om ni hade varit intresserad!

Puss / I

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahaha

2008-02-16 @ 13:41:06
URL: http://www.trashydoll.blogg.se
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!

2008-02-16 @ 19:11:41
Postat av: Rebecka

HAHAHAHAHAHHHAHAA, fy faan. Hoppas att den är äkta, det skulle vara så jävla roligt!

2008-02-16 @ 23:20:00
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback