Your words make me hole again.

Åh. Jag blir så jävla irriterad på allt det här. Det är så jävla mycket just nu som händer, och inte ens då kan ni låta mig sova hos min pojkvän som jag inte träffat på hela veckan. Hur jävla snällt är det? Inte ett jävla dugg. Ni får tycka att jag är hur jävla larvig som helst - varsågoda! Men bara för att ni har det så jävla bra .. Kan ni inte tänka på mig för en gångs skull, sätta er in i min situation. Kan ni det? Nej, det kan ni inte!!!! Ni får sova med varandra varenda dag, fattar ni? Och vist ni säger att vi "inte bor ihop, är gifta och har inga barn" So fucking what?! Vi har fan fortfarande samma jävla känslor till varandra som ni har. Eller har jag fel? Nej det har jag inte. Jag pallar inte med det här.. Kan ni inte för en gångs skull tänka er in i hur jag känner mig? Jag har väll också mina behov, jag behöver träffa min pojkvän lika mycket som ni behöver träffa varandra.. Ni gör det så jävla dumt.

Jonas: Your words make me hole again.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback