nyårsafton

Nyår kan suga hästballe.

Ikväll ska jag antingen bara sitta hemma, vara med Malin inne i stan eller på fest med Tove. Egentligen skulle jag ifrån början vara med Maria hemma hos henne på middag och party, men det sket sig så nu får jag se vilket av de andra alternativen som det blir, jag har ju faktiskt köpt kläder och allt! Hoppas att ni får en jättebra nyårsafton och en bra start på det nya året ♥

Jag hoppas att den här nyårsafton blir lika bra som den förra! Men det är svårslaget.. Nu ska jag börja fixa mig. / Ida
Kommentarer
Postat av: Sandra

As jobbigt att de blev som de blev!

Men det är ett nytt år nu gumman :) Nya saker som händer!



Glöm inte det <3

2009-01-01 @ 19:43:33
URL: http://queenswork.blogspot.com/
Postat av: Ida

Gumman <3 Ja, verkligen. Men tack iallafall för inbjudan! :*

Exakt, 2009 kommer vara fylld av MASSA nytt & bra. <3

2009-01-01 @ 20:51:31
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback