natt inlägg :))

Har precis kommit hem ifrån Annas och min filmkväll. Det var jättemysigt verkligen! Jag åt för första gången på 4 dagar, tjoho.. Fast sen mådde jag illa.. Dock så har jag "bara" ätit popcorn, tacos, chokladpudding, chips och dipp. Inte direkt det nyttigaste, men men. Det var så skönt att vara med dig Anna, jag har någon att prata med som jag vet verkligen förstår exakt hur jag känner! För nu, när jag kommer hem - har jag ingen att dela mina tankar med.. Och det är det som är jobbigt .. Och du är lyxig just nu, (du vet vad jag menar, haha..) tack för att du är en sån underbar vän. Jag älskar dig.

Och åh, jag blir så förbannad på vissa personer. Det funkar inte att trycka ner folk, har jag inte tillräckligt mycket att tänka på som det är nu?! Ska jag må dåligt över en till grej?! Tack så jävla mycket för att du fick min redan förvirrade hjärna att tänka på en till dålig sak.. Det kallar jag fan inte vänskap!!!

Jag ska försöka sova nu, och jag hoppas att jag kan det. I och för sig så börjar jag 11:20 imorn, så det är sovmorgon. Skönt! Vet inte vad jag ska göra imorgon.. Får se..

Natti. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback