Montag

Den här helgen har varit föööör lång. Eller hela förra veckan har varit för lång. Det känns som om det har gått en månad! .. Hm. Om 9 dagar är det julafton, men vart fan är snön? .__. ska jag vara ärlig så tror jag att den kommer i typ, hm.. Januari? Eller vad tror ni?

Sitter och äter lite nu, det är skönt att få i sig lite. I fredags när jag kollade, så hade jag gått upp 3 kilo, men nu när jag vägde mig igen så hade jag gått ner 4. Så nu väger jag 44kg, mindre än det jag vägde innan. Aja, men nu äter jag lite iallafall, dock så får jag inte i mig så mycket, det är inget gott!

Mamma ringde förut och frågade ifall jag ville följa med henne till Globen efter skolan. Får se om jag gör det, jag behöver plugga. Men en liten tur dit hinner jag nog med. Kanske ska köpa lite julklappar då också. Har ju inte börjat ännu, surt.
Vad ska ni göra idag? / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback