lite uppdatering

Sitter och kollar på "Heartbreak Kid" med Anna nu. Vi har nästan precis gått och lämnat Rebecka vid tunnelbanan för att hon skulle åka hem :(( Min dag har iallafall varit jättemysig. Vaknade runt 11 tiden med Anna och vi började städa lite ifrån det som stökades runt igår kväll. Sedan åkte Anna och var med en kompis så jag satte mig och åt frukost och kollade på min nya film "Mamma Mia" som jag fick utav mamma och pappa i julklapp. Så hima grym film! Vid 4 tiden mötte jag Rebecka i Högdalen eftersom att vi skulle äta middag hos farmor och farfar. Det var jättemysigt, haha. Sen åkte vi och handlade lite gott på BEA, sen kom Anna.

Gårkvällen var helt suverän! Jag skojar inte, lyckad är allt jag säger. Det var så himla skoj, och alla verkade ha jättekul. Musiken var jättelyckad, vi dansade som fan, trevligt folk (och goda chips). tack för en jättelyckad kväll alla som var där!Bilder kommer, jag lovar!

Imorgon ska jag kankse vara med Rebecka och shoppa loss lite på rean! Hoppas att jag hittar massa skoj. Skulle behöva nya jeans och varför inte lite nya tröjor, haha. Skulle vara väldigt behövligt! Nu ska jag och Anna äta lite chips / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback