let my spirit be free

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer jag nog inte kunna logga in någonting, och jag skulle tro att det blir lite tajt de närmaste dagarna här vid jultiderna.. Men jag ska försöka uppdatera så bra jag kan. Kanske kan mobilblogga? Hm, det löser sig hur som helst.

Försöker dessutom ladda upp bilder ifrån mobilen, men sladden fuckar sig.. Eller om det är glapp i själva mobilen? Hm. Jag vet inte! Jag längtar verkligen jättemycket till min fest. Jag vill supa mig så redlös att jag inte kommer ihåg ett skit!

Om vi inte hörs innan jul så får ni ha en grymt bra julafton osv. Sov så gott allihopa! / Ida

Lite bilder ifrån helgen. (kommer fler en annan dag.)


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback