It's a new day

Jag gör inte alls mycket just nu. Ska snart gå och duscha för att sen gå och lägga mig i sängen och kolla på Mean Girls som jag började kolla på igårkväll, haha. Men jag somnade tillslut, så ja.. Jag får väll spola tillbaka till de jag kommer ihåg att jag har sett. Idag har jag bara passat F, rätt så slappt. Var ju självklart först i skolan, där vi bara städade hela bagriet, samt fick göra egen pizza till lunch eftersom att vi har en stenugn i vårat bageri. Det ni! Min vart så himla god, haha. Sen åkte jag och Bella hem till mig ett tag, och sedan blev det dags för mig att hämta lilla F ifrån dagis. Han somnade i vagnen på vägen hem, hahaha. och självklart så blev jag ut-tittad idag igen, för att alla tror att det är mitt barn! Man möter sura och kalla blickar, haha. Lite kul faktiskt! Och idag fick jag även mina efterlängtade pengar, så på lördag ska jag julshoppa med min kära vän Anna. Mys!

Här kommer iallafall lite bilder:

Onsdag

Min tjusiga kopp..

Torsdag:



Vi fick göra egen pizza i bageiet idag eftersom att vi har en stenugn! (Y). Mums!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott med pizza :)

2008-12-18 @ 22:44:38
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback