I wanna be forever yours :'(

Har nästan precis vaknat! .. Idag är det söndag, vilket betyder samhälle & tjat om att vi ska göra provet. Palla! Jag ska plugga som jag vet inte vad idag, och sedan ska jag ju träffa Anna och hyra film. Hur mycket kostar det? Haha.. Jag har bara 70kr.

Mår lite bättre idag, eller jag vet inte. Det går i vågor - beror på vad jag håller på med. Ibland kommer jag på mig själv med att sitta och titta rakt in i väggen. Åh! .. Det känns som ett stort svart hål inom mig, jag kan inte förklara. Jag känner mig så jävla ensam.
Nu ska jag försöka äta frukost, hoppas att jag får i mig någonting.. Har ju inte kunnat äta på flera dagar.

/ Ida "jag vill inget hellre än att vara din"
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback