Härliga minnen.

Jag har inte uppdaterat på hur länge som helst! Jag har dåliga ursäkter och anledningar med de tänker jag inte ta upp. Hur som helst, dagen har väll varit helt okej hittills. Hade bild idag och jag fortsatte med min kopp som jag bytte "design" på, haha. Nu är den svart! .. Dock inte klar ännu, men men. Nästa lektion så!! Sedan var det samhällskunskap, tjoho. Där hände det inte heller speciellt mycket.. Nu ska jag gå och äta, ingen speciellt bra uppdatering här inte .. Skriver mer efter maten. Hittade dessutom några härliga sommarbilder ifrån Bellas landställe.


Lägg märke till Jörgen med fiskespöt i bakgrunden.. Haahahahah!



Bella gumman. Vad skulle jag göra utan dig? / Ida
Kommentarer
Postat av: BELLa

HAHAHAHAHAHA man ser Jörgen i bakgrunden på första bilden XD

gullig du är <33 Älskar dig! <3

2008-12-10 @ 19:41:17
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback