Glögg och pepparkakor

Farmor och farfar har precis kommit! Farmor mår bättre idag, det är så skönt att se.. Men allt annat känns så förjävligt. Jag vill vara supa mig så jävla redlös att jag inte kommer ihåg någonting, slippa tänka på allt som snurrar i min hjärna nu. Snälla, bara för en kväll. Men jag kommer inte ge upp, jag kommer aldrig sluta kämpa för dig. Slutet har inte kommit än, och jag vill aldrig att det ska göra det heller. Alla har sina motgångar, det här kankse är våran. Och det löser sig nog. Jag hoppas och vill inget mer än det.

Imorgon ska jag och min ängel Anna hyra film tillsammans. Det är så himla skönt att prata med någon som verkligen förstår exakt hur jag känner! Nej, nu ska jag gå ner och vara social igen.

/ Ida "you dont know what you have until it's gone"
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback