Fredag.

Äntligen fredag! Jag kom hem för kanske en timme sedan.. Idag har vi bara bakat lussebullar osv, haha. Helt onödigt tycker jag och Bella som även hade disken!! Efter det bjöd Kjell och Janne på glass och vi fick sluta runt klockan 2. Skönt! Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning. Jag ska städa mitt rum också, det ser ut som ett bombnedslag! Haha. Och förresten, min mamma har satt på julmusik och går och sjunger, haha.. När min lillebror kommer hem, så kommer han nog få panik - han hatar julmusik! Hahaha.

Är lite orolig för en sak, hoppas att det jag tror inte kommet ske.. Då bryter jag ihop! / Ida

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vadå? <3

2008-12-07 @ 13:43:21
Postat av: Ida

Jag kan berätta när vi ses :) <3

2008-12-07 @ 14:52:07
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback