.

Fuck. Jag har precis tagit en massa foton .. Men jag hittar inte min mobil sladd så jag kan inte ladda upp de just nu :/ förlåt. Ska leta så fort jag kommer hem! Idag är det religion och livmedelsteori.. Yes! *not* Hoppas att ni får en trevlig dag. Så hörs vi kanske lite senare ikväll, eller imorgon.

/ Ida "Seems like it was yesterday, when I saw your face. You told me how proud you were, but I walked away. If only I knew, what I know today. I would hold you in my arms. I would take pain away. Thank you for all you've done. Forgive all your misstakes. There's nothing I would't do, to hear your voice again. Sometimes I wanna call you, but I know you wont be there. Im sorry for, blaming you. Im sorry for everything, and I've hurt myself"
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback