Blod är tjockare än vatten.

Just nu gör jag ingenting speciellt. Jag har verkligen jättetråkigt och jag hoppas att något roligt dyker upp snart! Gud vad glad jag skulle bli ifall Jonas t.ex. kom och överraskade mig med att stå i min hall .. Åh, då skulle jag bli överlycklig!!! Jag har pluggat hur mycket som helst idag på samhälls provet, och ändå så känner jag inte att allting sitter .. Hm, vad är problemet? Kankse att jag inte är tillräckligt koncentrerad? Nej, jag tror mer att det beror på intresset. Jag intresserar mig varken för något utav de som har med det här provet att göra. Men vad ska man göra! Detta är ju obligatoriskt.

Min vecka framöver ser rätt så slapp ut! eller vad säger ni?
Tisdag: 13:00-15:00
Onsdag: 10:00-12:00
Torsdag: 14:00-21:00
Fredag: 08:20-14:30

Jag känner också att jag längtar grymt mycket tills det är jullov. Dock inte att Jonas ska lämna mig över julen .. Han ska ju till Åre i 8 dagar, fy. Det ser jag verkligen inte fram emot. Men på nyårsafton är det våran dag. Våran 1års dag! Och då är min älskling äntligen hemma. (Det är inte alla som får fyrverkerier på sin 1års dag!)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback