Bilder

Jag kom hem för kankse 2 timmar sen och har kollat lite på Top Model osv. Nu hade jag tänkt att jag ska ladda upp lite bilder på mig som jag tog idag, haha. Och sen kommer det lite bilder på olika tillfällen jag inte lagt upp än :))

Och dessutom på lördag. Då ska jag laga middag hemma! Det blir bakad potatis med skagenröra, och till efterrätt chokladpudding! Jag har bjudit över Anna på middag då, hoppas att hon kan. Jag är dessutom grymt festsugen och jag vet inte varför, men tänk vad gott det skulle vara med öl nu. Haha. Jag som aldrig ens har tyckt om det, har jag plötsligt börjat sukta efter det? Maybe! Hoppas det. Det blir ju grymt mycket billigare då på krogen iallafall, och på fester. woho! Haha. Här kommer lite bilder iallafall.  / Ida






jag ser jätteblond ut, hihi.


 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback