Utmaning

Jag blev utmanad av Elin.

1. Jag hatar att bråka och gör vad som helst för att ett bråk inte ska brista ut.
2. så fort jag går förbi en spegel, måste jag kolla hur jag ser ut.
3. Jag är väldigt känslig, och kan gråta hur lätt som helst om jag är med personer jag litar på.
4. Hatar döden och allt som har med universum att göra.. Det gör mig bara rädd att tänka på allting som finns där ute.
5. Jag är mörkrädd.

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn & bloggadresser. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information". Antar ni utmaningen? Här kommer min "passning" till:

Maria och Bella
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback