Spöken!!!

Åh herregud. Det spökar nu, på riktigt. Hemma hos Jonas! Vi är ensamma, eftersom hans mamma och hennes, nu man (!), fick bröllopspresent att åka till Paris till på måndag idag. Men ah iallafall.. En mobil som legat i Jonas rum, avstängd, i jag vet inte hur många månader. Och för några dagar sedan provade Jonas och Jocke (hans bror) att sätta  på den, men det funkade inte.. Och nyss sattes den helt plötsligt på, och ett alarm börjar tjuta ifrån den. Sen när Jonas tar tag i den så stängs den av. Hur skumt är inte det ? VÄLDIGT. Plus att både jag och Jonas tror på spöken.. Undra hur läskig den här natten blir.

Imorgon ska jag och älskling hur som helst träffa Malin och James, det ska bli jätteroligt! Det var ett tag sen, så det känns skönt. Malin och jag som har varit grannar i 6år började prata på internet för någon månad sedan, haha.. Och det visade sig att mycket har hänt under de åren vi inte varit med varandra och mycket har vi fått genensamt. Haha! hur som helst, efter det är det kräftskiva hemma hos mig, där farmor,farfar, min farbror+fru & barn (kusiner+pojkvän), mormor och moster Sofie ska komma. Kankse även hinner med att dra in till stan och kolla på lite NRJ. Och just det, har varit så inne i annat att jag glömt att skriva det här.. Jag har bokat tid för att färga håret blondt, eller blondare kankse man ska säga. 15 september händer det , och jag hoppas för guds skull att det blir fint och att det syns/ser blondare ut. Jag vill nog ha ungefär såhär blondt hår tillslut tror jag:
Vad tror ni om det? Godnatt allihopa och sov så gott!
Kommentarer
Postat av: Elisabet

mmm... ibland busas det med de elektroniska apparaterna ;)

hoppas ni sov gott iallafall.



Kram Elisabet

2008-08-30 @ 14:34:51
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag e oxå livrädd för spöken!

2008-08-30 @ 15:13:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback