Ingen rubrik, det finns inga ord.

Min hals är ett sandpapper. Aj! Och snart kommer lungorna spys upp för att jag hostar så himla mycket.


Första "riktiga" skoldagen idag. Vet inte riktigt hur jag känner inför det.. Vi ska göra iordning i bageriet, som vanligt typ. Och innan så har vi religion. Det var så himla länge sen jag hade det.. Så jag kommer knappt ihåg vad det innebär. Hoppas bara att vi inte får några läxor, och att läraren är rätt så slapp, som våran förra svenska lärare, haha.. Ja ja, ska väll börja fixa mig nu. Det verkar rätt så lämpligt med tanke på att jag fortfarande sitter i pyamas och dricker te, när jag ska vara vid skolan om två timmar. haha.. Kanske hinner med ett till inlägg sen, får se hur snab
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback