Första skoldagen..

Så har man börjat skolan igen dårå! Haha, måste faktiskt erkänna att det faktiskt var lite skönt att vara tillbaka.. Och träffa alla igen som man har saknat under sommaren. Hur som helst, var bara i skolan idag från 09.00-10.00, alltså en timme. Så himla skönt! Vi fick lite papper inklusive schemat, fy fan vad slappt! I och för sig ska jag nog inte säga det innan vi börjat med de vanliga lektionerna. Måndagar blir nog dock lite jobbiga, 17:15 slutar jag då.. Men har sovmorgon till klockan halv tolv, vilket betyder att jag kan festa fredag, lördag OCH söndag. Och även måndag om jag nu känner för det. HAHA! sjukt. Efter skolan åkte jag hem ett tag, satt och pillade lite på datan utan att göra någon speciell nytta, men vid klockan ett så tog jag bussen för att åka till min älskling! Hann vara där i ungefär 3 timmar för att de sen skulle åka och jobba. Men imorgon ska vi ses igen! Vi bestämde i söndags att vi skulle åka och köpa tröja åt Jonas eftersom att han hade fått presentkort på Åhléns i födelsedagspresent av sin pappa. Vi hittade en, som verkligen är jättefin, kankse kommer bilder imorgon.

Och just det. Jag gjorde ju en överraskning till Jonas. Först lagade jag middag, trerätters!
Förrätt: gjorde en egen dipp med philadelfia, salsa sås, gurka och tomat som vi dippade med taco chips. Supergott!
Varmrätt: citronfilé med potatis
Efterrätt: vanilj pannacotta
Sen klockan åtta kom Kalles mamma och kalle och hämtade mig och Jonas. Men Jonas hade ögonbindel så han såg inte vem det var som körde och hörde det inte för den delen heller eftersom dom var knäpptysta. De körde oss iallafall till Jonas kompis Robin som skulle ha Chillkväll, och lyckat blev det. Jag älskar dig Jonas, jag hoppas att du hade lika roligt som jag hade! Men mer kommer du att få, det lovar jag dig! Bilder ifrån kvällen kommer nu..

Som sagt, ögonbindel ;) hahah..


Danne, Kalle och Robin


HAHA! massa folk.


Kalle och Jonas.


Haha aw söt (:


Maria och Elin :)


Ein hade "pussbiljetten" hahahah..


.. och Kalle var den som fick pussen ;)


HAHA, grupp puss ;)


:)


Strike a pose.


Den här bilden är så jävla grymt snygg på Jonas så det finns inte <3


Kommentarer
Postat av: Elin

2008-08-25 @ 20:44:09
Postat av: Elin

haha vilken kväll :D

2008-08-25 @ 20:45:16
Postat av: Ida

Haha ja, helgalen ;)

2008-08-25 @ 21:21:00
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback