Dags för sängen

Även om mitt schema är AS najs och jag börjar runt tolv imorgon, så tänkte jag ändå gå och lägga mig nu. och åh, fy fan vad skönt! Hammarby gjorde ett till mål, yes! jaja, tillbaka till texten. varför så tidigt? jo, min näsa rinner nämnligen och halsen svider. Sitter och tuggar bacufin, haha. dom hjälper verkligen!
Och, vissa personer förstår jag mig verkligen inte på. Shit, kan det verkligen vara så svårt att låta folk vara och leva det livet man börjat på nu? Men ja, tydligen..

Imorgon ska jag som sagt vara med Jonas, jag längtar efter honom. Även fast vi träffades idag! Det är konstigt det där.. Att man kan gilla en person så mycket, som jag gillar/älskar Jonas. nu är mitt te klart, ses blir det dags för John blund att komma. kankse hinner med ett litet blogginlägg imorgon bitti innan skolan börjar! Ha det så bra allihopa.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback