Bröllopsdagen.

Tja! Sitter hos Jonas, har ledigt idag eftersom att hans mamma ska gifta sig. Hihi! Klockan ett ska dom vara på rådhuset och sen ska vi äta på en resturang som heter Godthem (stavning?!). Det ska bli jättemysigt. Igår hade vi iallafall våran första bakdag efter 2 månaders uppehåll med sommarlov. Det var kul att vara tillbaka. Jag och Elin gjorde masarinmassa och sen började jag och Fanny med wienerdeg som skulle slutföras idag! Bilder ifrån dessa två dagar kommer imorgon tror jag!

Nu ska jag fixa mig lite.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback