wohooo äntligen funkar det.

YES! Äntligen funkar bloggen igen. Jag har försökt logga in hela helgen, men det har inte funkat. Jättestörande! Nu sitter jag iallafall och äter chocklad, haha. Om tio minuter ska jag springa iväg till tunnelbanan för att sedan åka till Jonas skola. Idag ska han försöka pierca sig igen, eftersom att det inte gick när han var på East Street i lördags. Hoppas att det går bra. Förövrigt så är det kör idag!!! Jag är såå pepp, även fast inte Bella är där.. Idag får jag sjunga våran låt själv, yey.. not! Menmen, jag får träffa Rebecka iallafall! Jag kollade dessutom på Ryanair för en stund sen. Tokio hotel har ju preliminärt satt upp ett darum för Dortmund konserten nu. Och den ska vara den 16e augusti i Frankfurt. Jag kollade hur mycket det kostade att beställa nu, och det kostade bara 383 kr (!!) hur billigt som helst. Så vi ska beställa så fort vi är helt hundra på att det kommer bli det datumet. Nu ska jag kuta iväg!
Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback