Ursäkta, men jag har tråkigt!

Gå till telefonboken på mobilen:


Namn 7 - bella mor hem
Är han/hon kul? - snacka om!
Har du kramat personen? - haha ja, alla i familjen!
Minnen med personen? - det finns många, men för att nämna nån, till exempel när vi var ute på bella's landställe.

Namn 9 - bianca
Var träffades ni första gången? - i 6an när hon började i min skola
Är personen viktig för dig? - hon var nog det.
Sista bokstaven i personens namn? - A

Namn 14 - caroline gbg
Flicka eller pojke? - flicka
Älskar du honom/henne? - älskar och älskar, vi, men däremot gillar jag henne en välldans massa. även om vi inte pratar så mycket nu för tiden! :/
Har du pratat med personen i telefon? - nej :(

Namn 15 - caroline l
Hur länge har ni känt varandra? - i ca 7 år tror jag
Har du kysst honom/henne? - haha nej.
Kan du berätta hemligheter för personen? - vi känner inte varandra speciellt bra längre, så nej.

Namn 16 - caroline lp
Är hon/han vacker? - absolut ;D
Känner du honom/henne bra? - ja då, vi går i samma klass!
Är han/hon upptagen? - japp :)

Namn 20 - christian mineur
Är ni släkt? - haha nej
Hur är han/hon till sättet? - ingen aning
Känner du honom/henne bra? - nej, haha.. vi har knappt pratat. vi gick i samma skola, men han gick ut förra året tror jag det var.

Namn 22 - danne nynäs
Har du sänt personen ett sms? - ja, det har jag.
Är det en tjej? - nej ;d
Går personen i samma skola? - nej

Namn 25 - dennis med kuken
Hur gammal? - 18 eller 19
Bor? - kommer inte ihog
Hatar du personen? - nej, lite småmysko bara. därav namnet!

Namn 28 - elin johansson
Har du besökt personen? - jajjamän :D
Är han/hon trevlig? - absolut!
Vad börjar hans/hennes namn med? - E

Namn 30 - elin lööw lp
Har du kramat henne/honom? - japp!
Har du sett personen full? - kankse, kommer inte ihog.
Är personen äldre än du? - om man räknar månader så ja, annars är hon också född 90.

Namn 33 - elma
Är han/hon vacker? - ja det tycker jag
Minne av personen? - jadu, kommer inte ihog. men vi gick på samma teater för några år sedan. haha!
Har du hennes/hans msn? - japp

Namn 35 - emelie theobald
Nära dig? - haha, nej. vi kände varandra bättre förut
Har du kramat personen? - ja, det har jag
Har du varit förtjust i honom/henne? - haha nej inte på det viset!

Namn 36 - emerie
Beskriv med ett ord - hm, snäll-som-få.
Bor personen i huvudsstadsregionen? - ja :)
Har du sett honom/henne i en dröm? - haha det vet jag inte!

Namn 39 - erik lundström
Första tanke? - haha, min lillebrors kompis!
När träffade du senast personen? -öhm, på påsklovet tror jag.
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - ifrån mattias typ

Namn 43 (börjar om igen pga för få kontakter) - freddy Mgis
Har du sett personen naken? - HAHA! nej, verkligen inte.
Ge ett smeknamn - brist på fantasi!
Flicka eller pojke? - pojke ;D

Namn 45 - gunhild
Kramat personen? - ja!
Kysst personen? - haha nej
Sista bokstaven i namnet? - D

Namn 51 - ica sickla annelie
Träffat personen? - ja!
Pratade med i telefon senast? - typ i november förra året någongång
Skickat sms till personen? - nej

Namn 59 - jonas <333
När pratade du med honon/henne senast? - idag :) <3
Har du varit förtjust i honom/henne? - ja :* eller jag är!
Skickat sms till personen? - haha ja, skojaru. sms spam varje dag typ (a)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback