Sjuuuk.

Jävla bajs! Igår kväll när jag kom hem ifrån att ha kollat på jacka med pappa, Mattias och Jonas kände jag hur dåligt jag mådde. Jag hade haft lite ont i halsen i skolan, men det var inte mer med det. Så nu, en dag senare ligger jag i sängen med 38.5 graders feber. Kul.. Jonas vaknade dessutom med typ ögoninflammation så hans mamma och hennes pojkvän kom och hämtade honom. Stackarn!!! Hoppas att han mår bättre snarast. Och det är så himla typiskt, på tisdag har jag köruppvisning och ska ju sjunga en låt med Bella! Och om jag är sjuk, betyder det att jag förstör för både henne och mig. jaja, hur som helst.. Hoppas att jag mår bättre imorgon och till på tisdag OCH på torsdag, då vi har nationella i engelska.. Nu ska jag gå ner och pimpla yttligare en mugg te.

Puss Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback