My gift is my song.

Kul. Det känns som att svälja stenar i halsen, fortfarande. Och imorgon har jag köruppvisning! Jag ska sjunga med Bella, men nu verkar det ju inte bli så. Fan fan fan. Jag vill, men jag vågar inte riskera någonting. Jag ska hur som helst dit ändå, och kolla på min grupp, för dom äger! Tisdags sångare nivå 3, jag älskar er. Ni är så jävla bra! Om inte ett mirakel sker till imorgon, kommer jag nog antagligen inte kunna sjunga.. All träning i onödan. Jippie. På ett sätt är det väll bra, att jag inte sjunger .. Så att jag får vila min röst lite, men jag vill. Alla som känner mig vet att när jag är frisk, älskar jag att sjunga. Jag slutar aldrig.. Jaja, jag får se det ifrån den positiva sidan - jag kommer iallafall inte bli nervös.

Jonas kommer hit vid elva tiden idag eftersom att han är ledig. Han ska kankse följa med på kören imorgon också, men det får vi se. Kanske inte är så kul för honom att vara där, ifall inte jag ska sjunga.. Jaja, nu ska jag gå ner till köket och fixa flera koppar te. Jag tror jag börjar bli beroende av det, haha!

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback