Lunch

Har precis ätit lunch, borde tänka på pluggningen lite nu! Har teori prov inom bageri på måndag. Usch. Idag är det torsdag och igår var jag, Jonas och mamma hos frisören. Mamma klippte sig, och jag skulle fråga om mitt hår. Hon tog fram ett jättefin ljus färg som jag skulle kunna få! Vi bokade tid den 12e maj klockan 14.30. Åh, vad jag längtar! Både klippning och färgning, wohoo. Äntligen, haha! Då blir det alltså en ny färg till sommaren, fyfan vad skönt. Jag hoppas bara att det blir fint så att jag inte kommer se ut som jag vet inte vad. Vi ringde aldrig ungdomsmottagningen igår, ska väll göra det när deras växel fortfarande är öppen. På lördag ska Jonas pierca ögonbrynet och sen ska jag ut till Bellas landställe. Woho, helt bäst lördag. Jaja, ska väll gå ut nu, det är så himla fint väder.. Får sitta och plugga på altanen, hihi.

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback