Just det..

Haha, jag var ju i stan med Elin idag (bilder kommer sen).. Fyfan vad kul det var, haha. Vi såg Idol Mathias och Idol Danny!!! Först så sa jag till Elin att vi skulle hälsa, men hon fattade noll och gick rätt in in Danny, haha. Självklart så stannade dom upp ett litet tag så och jag hälsade, men dom hälsade inte tillbaka, haha! Danny log och kollade bak när vi hade gått förbi. Det var lite komsiskt tycker vi.. Sen kom Jonas så vi gick och mötte honom och vi åkte hem till mig, haha. Jag och Elin fikade iallafall på John Chris, mysigt som vanligt :) Hoppas att vi ses nu snart igen, och inte så långt uppehåll som dom andra gångerna. Jag älskar dig!

Puss Ida
Kommentarer
Postat av: Stina

jag har sjungit tillsammans med Idol Danny ;P

2008-04-10 @ 17:17:01
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Elin

ja! när kan du ses igen då baby? x)
å jag ska allt drömma om danny inatt :$ wrar

2008-04-10 @ 18:04:56
Postat av: Ida

Stina: VAAAAA!?! du skojar med mig, fan vad du är cool! :D

Elin: jag vet inte, haha, när kan du? :) haha, vad söt du är ;D

2008-04-11 @ 15:06:59
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback