Jävla skit.

Okej nu är jag så jävla sur så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jonas får tydligen inte sova här ikväll.. Först får jag ett ja, och nu ett nej. Va fan är problemet?! Och då kan vi inte träffas idag, eftersom att han inte orkar åka hem sen eftersom att han inte mår något bra.. Stackarn!!  Krya på dig <3 + Vissa personer går mig på nerverna, och nu känner jag varken för kören eller någonting annat idag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill bara slänga in någonting i väggen. Fyfaaan!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback