Here I come

Ursäkta för dålig uppdatering igår, hihi. Men jag orkade aldrig logga in & dessutom hade jag typ inte tid heller. Min dag igår var iallafall såhär.. Jag gick till skolan och hade svenska, skittråkigt sen hade vi bageri, woho! Efter det åkte jag till Jonas skola och så åkte vi med en buss till farsta centrum. Vi träffade Jonas mamma och hon kollade på skor och hittade ett par as söta! hihi. Jonas köpte/fick ett par shorts av sin mooor, dom är skitsnygga! Sen efter ett tag kom Bella och efter ett tag kom Leo. Jag letade bikini & hittade en jättefin som satt hur snyggt som helst, bandeau bikini! Ska försöka lägga in en bild på den om jag hittar den, haha. Sen åkte jag hem till Jonas så åt vi tacos, skitgott! Och så sov jag där.

 Idag ska Jonas pierca sig, vi ska åka in til eaststreet klockan tolv för att dom har öppet hus där imellan 12-15. Det kommer bli apsnyggt tror jag. Om ni inte vet det så ska han pierca ögonbrynet & när vi var där för några veckor sen kunde han inte eftersom att hans mamma & han inte hade samma efternamn.. Och inte hade med sig ett personbevis. jaja, hur som helst! Idag blir det iallafall av. Bella ska med in också, tjoho! och efter det åker vi till hennes landställe på vindö! Därför kommer jag, som ni kankse förstår, inte ha tillgång till data den här helgen. Men jag skriver allting så fort jag kommer hem (söndag/imorgon.) Bilder kommer tas, i määäängder så se fram emot lite roliga pic's här sen! Hahha. Nu ska jag gå och duscha, ha en trevlig helg allihopa. Och lämna kommentarer så blir jag glad. Haha,

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback