hej sverige

Godmorgon!
jag sov hos Jonas igår till idag. Och vaknade med typ världens mensvärk så jag ska inte till skolan. Bajs, jag hatar det seriöst. Så jävla jobbigt! Idag skulle jag ha gått på fanträff utanför hovet med bella, men hon dissa så jag ska typ gå med någon annan. Hade sett fram emot det som fan att gå med henne.. Men aa, nu blir det inte så! tack.. Igår packade vi upp kartongerna i Jonas rum, så nu är hyllan full med prylar igen! Imorgon ska jag till Rebecka och Emelie, ska ska bli fett myyyys. Sen ska jag typ sova där, puss på det. + Att vi kankse ska gå på bio. Yey! Igår hade vi först gympa, och jag spelade badmington med tove och bella. Det var faktiskt riktigt roligt! Efter det åkte vi hem till mig & åt lunch sen åkte vi till skolan igen och övade vi på pikering i två timmar, och sen hade vi två timmars teori. Jag skriver mer sen. Nu ska jag ta en värktablett!

Puss ida
Kommentarer
Postat av: Carro

du kan ju gå med någon annan eller hur, det finns ju fler th fans.

2008-04-03 @ 11:02:58
URL: http://ciwi.blogg.se
Postat av: Ida

Jojo, det är klart att jag kan :)! däremot hade jag sett fram empt att gå med henne. Men det kan jag inte göra något åt nu. Det är ju hennes val vad hon vill prioritera! :)

2008-04-03 @ 11:15:33
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback