Godnatt bloggen.

Sista inlägget för idag då då. Jonas har precis åkt hem, han fick inte sova här idag eftersom att mamma hade jätteont i huvudet. Hur som helst, imorgon ska jag träffa Elin J, och det ska bli jätteroligt tycker jag! Vi kommer väll antagligen åka in till stan eller något liknande. Hoppas iallafall att hon kommer till min skola som vi har planerat. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och ta fram kläder till imorgon.. God natt allihopa och sov så gott. Vi hörs imorgon!

Puss och dröm sött - Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback