Bara sanning.

Jag finns alltid här för dig, oavsett när. Du är min bästa vän & jag skulle inte släppa taget om dig, för allt i världen. Jag älskar dig för mycket för det. Du är fan den bästa kompisen jag har haft, och jag vill verkligen aldrig förlora dig. Alla minnen & allt som vi har gjort tillsammans, försvinner aldrig. Iallafall inte för mig! Om inte du vill att jag släpper taget, så slutar jag aldrig vara din vän, för det skulle jag aldrig klara av. Du kommer alltid vara min bästa vän, jag lovar , Bella
Kommentarer
Postat av: BELLA

aaaw :') älskar dej mest av allt också!!

2008-04-09 @ 16:36:45
URL: http://isabellenojd.blogg.se
Postat av: Ida

Älskar dig!

2008-04-09 @ 17:10:46
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback