Äntligen igång.

Woho, äntligen har jag kommit igång och skrivit lite på nationella provet. Visst jag har inte kommit långt, men jag är endå en bra bit på väg! Problemet med mig, är att jag alltid, alltid, alltid skjuter upp det hela tiden. Så sitter man där kvällen innan provet, lite halft panikslagen för att man bara lyckats skriva ett ord. Jaja, nu är jag iallafall igång och det är huvudsaken. Jonas ska sova här ikväll, puss på det. Och jag måste passa på att tillägga, pappa har fått min bloggadress så han läser väll antagligen det här inlägget! så..
 - hej pappa, hoppas att du tycker att jag skriver interessanta saker, haha. vi ses om tre dagar! puss, älskar dig.

Puss Ida
Kommentarer
Postat av: Blondinberit

Ha en trevlig kväll!!!

Ska du ut och supa ikväll?

2008-04-08 @ 15:30:02
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: ida

Tack detsamma :)
Haha.. Nej, det ska jag inte!

2008-04-08 @ 17:30:40
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback