Äntligen hemma.

Hej igen. Mamma kom aldrig och hämtade mig eftersom att hennes jobbarkompis var tvugen att göra nåt.. Så jag tog samma buss som Jonas och åkte med till hans skola & tog en buss till Högdalen därifrån eftersom att jag missade tåget jag skulle ta! Hur som helst, om jag mår bättre ska jag åka till Jonas skola sen, & så ska han köpa biljetter till nån match typ, sen ska vi åka hem till mig. Jag är grymt sugen på att åka till IKEA med mamma, men hon slutar sent plus att hon ska till tandläkaren idag. På lördag ska jag fika med maria & på torsdag nästa vecka ska jag vara med Elin J. Båda gamla vänner som jag inte träffat på jättelänge.. Eller Maria & jag går i samma klass. men på fritiden menar jag! Det ska bli riktigt mysigt att få hänga lite med er också tjejer. Nu ska jag gå ner och göra te.

Puss ida
Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte du sjuk?!

2008-04-03 @ 22:01:27
Postat av: ida

Jo, precis. Jag VAR ju det.

2008-04-04 @ 11:27:21
URL: http://[email protected]
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback