Höstlov

Höstlov <3. gud vad skönt!

Det här är det som jag har planerat att jag ska göra, sen så får vi ju se om det blir exakt så ..

Måndag: vara på Bellas landställe
Tisdag: Vara med My
Onsdag: Emelie ifrån gbg kommer, vara med Rebecka, Bella & My
Torsdag: Plugga -.-  [Tokio Hotel är med på MTV 21.00]
Fredag: till farmor och farfar?
Lördag: [My åker till tyskland.] vara med maria?
Söndag: [tokio hotel konsert] ska höra TH live <3
Måndag: utvecklingssamtal - ledig.
Tisdag: ledig (?)

Idag kommer Emelie ifrån Göteborg eftersom att hon och rebecka ska åka till Tyskland imorgon.
Det suger att jag inte kan följa med dom, nu när jag har min konsertbiljett och hela skiten! o.o
Menmen, jag får ju höra det ändå <3. Tack Rebecka och My för att jag får ringa er under konserten.
Jag är jättenervös och jag vet inte ens ifall jag kommer våga ringa dom .. Jag kommer säkert börja
gråta och skaka som en nyfödd kattunge! Fyfa-aan! My åker till Tyskland på lördag, och då skulle jag
också ha åkt , jag kommer seriöst inte klara av det. Anyway, Bella kanske ska sova hos mig på söndag <3
Nu ska jag börja göra iordning mig och göra en kladdkaka >:D erkänn att ni är avundsjuka? 8D. Efter det
ska jag lägga in texten till TH's nya låt 1000 Meere. Ni anar inte hur bra den är <3 <3 <3 *kärlek*

Puss/I

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är avundsjuk och jag vill att du ska åka meeeeeed!!!!!!!!

2007-10-31 @ 12:10:49
Postat av: Ida

Jag vill åka med er!!!!!

2007-10-31 @ 12:23:58
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback