12 juni 2007

Nu hade jag tänkt att jag skulle skriva lite om hur det var när tokio hotel var i sverige.

omg , det var bästa dagen i mitt liv! jag har träffat mina största idoler. okej det varade i 30 sekunder, men jag har ändå träffat dom & dom har sett på mig , dom har kollat mig i ögonen & let mot mig <3 <3 jag och bella kom till bengans runt 12-13 på dagen den 11/6 för att köa till signeringen! . när vi kom satt det redan två stycken där som visade sig heta Veronica (som hade nr 1 i kön) & Emelie (som hade nr 2)! jag fick nr 3 och bella nr 4. jag ringde direkt till Lise för att säga att dom var tvugna att komma hit & efter 5 min kom dom springandes. gosh , jag var nervös redan då .. iaf, allt folk började komma in runt 12 tiden dagen efter & då hade vi ändå köat i prick 1 dag :o! men det var helt sjukt roligt,  sen händer det typ ingenting förns en från bengans kom med mc donalds mat till oss! dom på bengans hade tydligen filmat oss och skickat till THs skivbolag! vi fick hamburgare av TOKiO HOTEL <3333333333 jag ångrar mig så mycket att jag aldrig sparade pappret (A) haha , dom öppnade till & med upp på bengans så att vi skulle få gå på toa och dom hade med filtar till oss och allt. ÅH -.- ta mig tillbaka!! det kom tyskar till oss också , & började prata med oss! dom var fett sköna :3  sen hände det inget mer förutom att rebecka kom till oss <3 :D det var kul! jag och slickis sov under mitt paraflax :) haha!  mitt på dagen sen kom THs vakter & jag dog då , jag började gråta & tänkte "hur fan ska jag klara av att se TH om jag börjar as böla när jag ser deras vakter" lix :* folk hade börjat komma inspringandes & kön blev allt längre och längre. en vakt som hette christer var as schysst & snäll , (han var fett snygg cokså :3 HAHAH) ..  IAF! - Efter typ 34 timmars väntan kom THs bil inrullande på gatorna och dom öppnade dörrarna! då såg jag , BILLS HÅR! jag började gråta direkt , alting släppte där! jag såg bills hår och allting var på riktigt.  jag skulle få se dom nu , dom var i sverige , dom skulle signera skivor . det var värt all väntan , speciellt eftersom att jag gillat TH i 2 år nu . första gången dom öppnade dörrarna till signeringen satt det ingen där .. men andra gången , då såg jag när dom kom in och satte sig på stolarna!  ..O - M - F - G tänkte jag! dom såg ut som dockor, verkligen . dom var världens finaste människor. dom var så jääääääävla vackra! när vi fick gå in skakade jag som en jävla sparvunge :3 men jag grät inte där inne (när dom såg) .. det kändes som om mina ben skulle vika sig när som helst när jag gick fram till dom . ni skulle sett leendet när vi kom in , dom verkligen sken upp , allihopa! <3.  det var underbart att se . jag trodde nästan att dom var dockor med batterier men jag pratade med dom & dom levde dom kollade på mig och log , kollade in mig i ögonen och in i min kamera! OCH JAG NUDDADE TOMS FINGER - SKA ALDRIG TVÄTTA HÄNDERNA! dom har sett mig nu och vet att jag existerar . det är underbart! ag vet fan inte vad jag ska säga fr att alla ska förstå hur lycklig jag är nu! :3  UNDERBART SÄGER JAG BARA :'''''''''DDD efteråt , kunde jag knappt andas , gosh! jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv! dom har nuddat min cd, MIN BARA MIN CD! jag ska rama in den typ . haha!


TACK FÖR ALLT TOKIO HOTEL & BENGANS. <333333333333333333333333333333333333

 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback