tisdag & onsdag.

Tisdag: tjooho! hihi, jag sjöng idag på kören inför typ 50 personer. jag vet, inte så mycket. men ni förstår verkligen inte hur nervös jag var! jag var jätteosäker på ifall jag skulle sjunga eller inte .. men jag tänkte sen när det var min tur, att "varför ska jag inte sjunga, om alla andra gör det?" anyway, Rebecka var också JÄTTE duktig <3. Bella, mamma, Jonas och hans kompis Calle/Kalle (?) var där :D och de tyckte att det lät jättebra. hoho :* + att rebeckas familj filmade allting. fyfan vad jag inte kommer våga titta på det!! Oo seriöst. HAHA! 8) aja..
BILDER KOMMER SNART, NÄR JAG KOMMER HEM TROR JAG..

Onsdag:
Sitter i skolan nu & ska ha teori i fyra timmar! ; _ ; herregud. hääärligt! ;D + jag vill bara gå hem och sova. jag orkar inte!! .. imorgon ska jag spänna min tandställning, najs S: & på fredag ska jag träffa Jonas igen, ehm aa, då kommer jag ha ont i tänderna! :O haha, men alltså. vi har rast nu i en kvart & så ska vi få bullar. jag vet seriöst inte om jag vill ha just nu. och det känns som om jag typ är nervös!!! ;o jag vet inte varför, för jag ska ju inte göra någonting idag! :o aja, onödig fakta. Puss & kram.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback