no comments.

Okej, jag har inte uppdaterat på hur länge som helst känns det som! oO..
Jag ska försöka skriva lite kortfattat om helgen och så nu, för det är allt jag
hinner med eftersom att jag strax ska äta middag & samtidigt håller jag på
och skriva om gustav den andra adolf (!) euh typ.. Iallafall, i helgen var jag
bara med Jonas och pluggade pyttelite. Och i måndags var jag också med
Jonas. Idag skulle jag varit med My, men hon var sjuk + att jag har dö ont i
huvudet.. och det suger verkligen! :( jag måste plugga, men jag kan inte.
liksom, hur fa-aan ska jag börja?! :O och det ska vara en tidningsartikel ifrån
1600 talet. hur enkelt är det att skriva på en skala? :s dessutom så har jag
prao på onsdag, torsdag och fredag. I TRE VECKOR! jag dör. jag orkar inte.
jag vil ha någonting att se fram emot, men det finns ingenting seriöst! bella
ska åka på konsert i dortmund, jag kommer typ inte få.. även fast jag har råd.
till och med så att det räcker & blir över. jag orkar inte, jag vill inte. allt är typ skit!!!
på fredag ska jag träffa rebecka, det ska bli kul & jag har saknat dig som fa-aan.
dessutom har bella varit sjuk 3 dagar, det är tomt utan henne i skolan. !
Nu ska jag försöka plugga! 

Kram /I

OCH!, Grattis till Rebeckas pappa som fyller år idag! :D:D:D

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback