Lördag

idag var jag i stan med Maria, vi fikade på John Chris. Det var jättemysigt! 8D.
Rebecka smsade mig för ett tag sedan, jag skulle ringa .. men jag såg det för sent, så jag tror att hon sover nu, för hon svarar inte. jag såg också en video på youtube ifrån Grugahalle, (där dom är..), och jag måste säga att jag hade föreställt mig arean på ett helt annat sätt. folket köar ju i skogen!!! jag hoppas iallafall att dom har det trevligt <3 idag åkte my, charlotte, amy och erika ner också. shit, jag vill också. men jag måste faktiskt säga att jag inte är speciellt avundsjuk, iallafall inte så mycket som jag trodde att jag skulle vara. hududsaken är att dom har kul! ..
Nu ska jag gå ner och vara lite social eftersom att vi har gäster. 

http://www.youtube.com/watch?v=FpERKem1W4Q&NR=1
Kram/I

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback