Ich bin Dick

Dagen började med att jag vaknade med oerhört mycket ryggont, huvudvärk och kände mig allmänt hängig.
Jag skulle egentligen varit på gymnasiemässan idag igen och stå och prata om fakta till alla små 92or som ska göra sitt val nu, men istället blev det en tråkig hemmadag för min del. Dessutom skulle jag sovit hemma hos Rebecka idag, men det blir inte av eftersom att jag är sjuk.. Just nu sitter jag och kollar på Schrei Live, och gosh! Jag får alltid gåshud när Bill sjunger "Unendlichkeit", jag finner inga ord. + att TH's nya låt Geh, är så bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag som älskar aukustiska låtar och allt. Texten är så fin och aa.. helt enkelt väldigt bra! De misslyckas aldrig. Jag kanske ska berätta lite av vad jag har gjort i veckan?
Måndag: var Bella hemma hos mig och bakade lussebullar tillsammans med mig, de vart tyvärr lite torra eftersom att vi inte hade i någon kesella. Efter det skulle vi laga mat, men spisen fick damp och slutade fungera, så det blev mc donalds för hela slanten istället.
Tisdag: jag var med Elin som jag inte träffat sedan i sommras. Vi hade mycket att prata om och jag har saknat henne jättemycket. jag skulle hem och fixa middag så tyvärr kunde vi inte träffas så länge, och sedan blev det av emot kören. vi övade som vanligt på våra sololåtar, och för er som inte vet vilken jag har valt .. Så har jag tagit Paramore - Crushcrushcrush. Jag fick mycket beröm och likaså Rebecka! Jag älskar min körgrupp. <3
Onsdag: vi var lediga ifrån skolan eftersom att Kjell skulle fixa iordning på gymnasiemäsan tillsammans med några elever. Jag var hemma och åkte sedan till Rebecka när hon skulle passa Felix och Fanny. Nu vill jag också bli barnvakt, en gång i veckan, skulle vara as mys ju. Sen åkte vi hem till rebecka och lagade middag, lax-pasta. Det vart jättegott, och det tyckte till och med hennes brorsor.
Torsdag: Första dagen på gymnasiemässan, lillebror Mattias skulle dit med din klass så för han var det nog lite pinsamt att jag var där. och för att sammanfatta det hela så, jättekul, mycket stå upp, ont i fötterna.
Fredag: typ sjuk.

Dessutom så måste jag passa på att tacka Rebecka och Bella.
Det är ni som gör så att jag orkar. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är du som gör att JAG orkar!

2007-11-17 @ 15:02:34
Postat av: Rebecka

HHAHA, ich bin Dick!

2007-11-17 @ 15:02:55
Postat av: Ida

HAHA JA ICH BIN DICK! :D HAHAHAHHA!
du är kärlek, rebecka!

2007-11-17 @ 15:06:04
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback