4/11 tokio hotel i essen

jag tänkte skriva om hur det var i söndags, när rebebcka, emelie & my (+ många andra) var på konsert i essen.

o - m - f - g
jag har hört TH nu, live! o __ o
och jag hörde AS bra. fyfan<3

rebecka ringde mig under dagen när de hade soundcheck för att jag
kankse skulle höra någonting, men det gjorde jag inte, tyvärr ;;__;;
sen ringde jag prick halv, men då hade det inte börjat så jag gick ner
och åt middag. efter typ 10 min så ringer rebcka mig & så är det reden!
förstår ni lyckan av att höra de live? nej det gör ni inte o . o shiiiit!
men det bröts & jag grät som en flodhäst! sen ringde my mig & då var
det der letzte tag och så fick jag höra lite där, sen ringde jag rebecka
direkt efter att jag och my hade lagt på luren & så var det fortfarande
der letzte tag. sen ringde jag my tror jag, och då var det
wir sterben niemals aus, sen ringde jag rebecka
igen & så var det typ, ehm, samma låt tror jag 8D. och sen var det durch den
monsun
. fast jag hörde knappt någonting då, men jag tror att
det var "dann wird alles gut, wird alles gut .. alles gut" sen la jag på
för att jag hörde bara när alla skrek 8D sen ringde jag upp rebecka igen &
så sa hon att ich bin nicht ich precis hade varit & så fick
jag höra när bill pratade & alla skrek för att han drack (a). och sen blev
det helt hysteriskt & så hörde man rebecka skrika "OMG!!!" och så började
1000 meere och så fick jag höra hela den live <3. och sen så ringde
jag till my som bad mig spela in & då var det vergessene kinder
då hörde jag hela den + att man hör när my sjunger 8D HAHA & så
skriker hon typ "mamma" & berättar hon hur tom ser ut, och sen
dricker bill och kastar upp vattenflaskan, och my bara "HAN KASTAR UT
VAAAATTTEEEN!!" och så börjar Bill prata <3. och sen så fick jag
höra till bryggan ungefär på leb die sekunde
+ att vi pratar under samtalen hela tiden, haha! 8D inte för att
det hörs så bra, men de förklarade hur dom såg ut & vad dom
gjorde, hohohohohohohoohohohohohohhohohohohohohooho!
och nån gång, kommer inte ihog var. så skriker rebecka att det är
schei, men det bröts så jag kunde inte höra o . o

så jag fick höra SJU låtar. omg, helt bäst!

omg. tack så jättejättejättejätte mycket rebecka & my <3
jag kan inte ens förklara med ord hur glad jag är just nu!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback